Ahhhh

njutningsdags,  middagen avklarad och teryiakilaxen med wasabisoya blev väldigt god. Nu sitter jag är med ett glas rödvin och tycker att livet är på topp. Stora dottern har källaren full med ungdomar, lilla dotterns kompisar har just åkt hem..  Jag fullkomligt älskar att komma hem och få hoppa över skohögar i hallen, vårt hem är ibland som en  fritidsgård men jag vet vart de är och vilka de umgås med.

Lilla dottern leter nu i förråden efter saker som kan skänkas till skolans loppis.. det är 4:e loppisen på 3 år så det börjar bli tunt på grejjer att skänka men det är bra sätt att få i hop pengar till klasskassan.

Nu önkar jag er en riktigt trevlig kväll. Det ska jag ha.
image6
Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0