Fortfarande onsdag

Varför får jag alltid mail om Penis enlargement? Mina manliga kollegor har inte samma problem.

Reklam
"Men are going to stand up and clap their hands at these penis enlargement capsules.
It has produced remarkable results that have never been seen before with NO negative side effects.
These penis enlargement capsules offer women what they really want, more to play with!
Those extra inches really do make the difference!

Säljande och trevligt mail..men jag blir inte ett dugg lockad faktiskt.

Nu vill jag återigen bjuda er på lite musik. Detta är en artist som jag hittade för 2 år sedan, och hela skivan är kanonbra, det är min "må bra" skiva.



Artisten heter Gavin DeGraw, skivan heter Chariot.
När jag skulle leta fram en länk till Er kunde jag inte välja ut en bästa låt.. Alla är underbara så jag rekommenderar er att lyssna på ett par till. Favoriter är Follow through, Just friends och Chariot.
Lyssna och njut.
Puss och kram hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0