Lång väntan igen

men nu är det inte mitt fel.. Jag har kunnat logga in på blogg.se..  Tydligen är ni fler som har haft samma problem så jag tror att ni förlåter mig..

1 april.. jag känner för att lura någon men har noll ideér på hur, kanske hinner ni ge mig något bra förslag innan jag går hem.

I dag har jag börjat något som jag alltid tidigare sagt att jag inte tror på.. Jag har börjat med pulverdiet! Varför? jo för sällskapet jag ska utomlands med har alla börjat hårdköra inför denna resa i juni, de joggar, promenerar och käkar detta jäkla pulver..

Nu var det också ett tillfälle för det var utförsäljning på ett av dessa pulver som fått bra rekomendationer så okej.. nu kör vi!

Invägningningen idag sa 75 kg ( men jag var på bio igår och åt massor med godis)
Jag är 174 lång.. så några kilo ner gör inget..
Andra planer är att promenera till och från jobbet, ca 50 min tur och retur.
Simma en dag i veckan och försöka använda obitracken som står och samlar damm i källaren.
Rapport kommer.

Förövrigt var jag och mina bägge döttrar och min mamma på bio igår.. Angel. Helt klart sevärd, vilket jag tycker alla Colins och Helenas filmer är. Varje gång jag är på bio tänker jag att jag går alltför sällan det är ju så mycket bättre att se filmer på bio än hemma tycker jag.

Jobbar vidare och hoppas på lurteman.

Kommentarer
Postat av: BorisBorissa

Pulverdiet. Aj, aj, aj. Då får man vara extra snäll i sina kommentarer. Min sambo har prövat det där några gånger. Hjälp vad hon blev lätt-retad. Men jag säger som jag brukar, lycka till.
1:a april, bjud på rutten frukt. Inte roligt, men SKÄMT. Ops!
Mvh, Boris.

2008-04-01 @ 18:56:50
Postat av: Nettan

Lycka till med pulvret.
Jag borde också börja igen - jag vet ju att det funkar. Men det är ju så tråkigt !

Kramizar

2008-04-02 @ 07:43:19
URL: http://hasselby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0