Onsdag morgon

Vårvarmt men tyvärr hittar inte solen fram riktigt men det var ändå en skön promenad till jobbet.

Hörde på radion på väg till jobbet om engelska forskare som "skapat" en människoko, (vilket roligt ord det blev)
fått en embyro av denna blandning att leva några dagar.. Det skapade hemska bilder i mitt huvud och jag fick en kuslig känsla av att livet ibland liknar en dålig skräckfilm. Läser man sedan en artikel om detta i en seriös tidning så får man säkert ett helt annat budskap.

Ikväll ser jag fram emot en premiär på Kanal 5, Sverige pussas och kramas. Henrik Schyffert och André Wickström bjuder in svenska humoreliten. Jag gillar titeln på programmet.. visst borde vi alla pussas och kramas mer.
image4
Bilden är lånad från kanal5.se

Boris! Jag ser fram emot fler låtlänkar från dig, jag gillade den nya versionen av Billy, mycket mer än orginalet faktiskt. Utan musik stannar min värld. Vart finns din ö i havet? Har du ingen blogg där jag kan kommentera?

Nej.. nu ska jag gå ut och krama kollegorna. Puss och kram på Er.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag fick också värsta bilderna i huvudet på människokon. Usch, va äckligt.

Äntligen har solen börjat titta fram igen.

Kramizar

2008-04-02 @ 10:35:47
URL: http://hasselby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0