Premiär

I kväll är det premiär för min lilla idol. Det bara måste ses för jag tycker han är hur skön som helst.

Vart fan är mitt band? heter programmet och det är Magnus Uggla som är huvudpersonen.

image5
                                      bilden är lånad från tvplaneten

Tror nog att det har potential att bli riktigt roligt, innan dess är det "Så ska det låta" som gäller.. perfekt program en fredagkväll. Sen tror jag att "Berg flyttar in" kan bli bra.. idag flyttar hon in hos Lasse Berghagen.


Lyckliga Carina Berg...  Sveriges riksgull sjunger kärlekssång till henne i direktsändning, bra reklamkupp av sambon kanske... Hur som helst hade jag inte haft något emot att heta Carina Berg då.


Kärlek till folket.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Här hemma blir det "Talang 2008" och "Berg flyttar in". Vi klarar inte av Uggla.
Men smaken är som baken - väldigt delad !

Kramizar

2008-04-04 @ 18:26:38
URL: http://hasselby.blogg.se
Postat av: Laaarsson

Uggla är kuuuung!! Och Björn är min priiins, jag ska giftamig med honom =)haha ..

Men va säger du? Det lär ju hemskt gott med citron corneto! Haha nu måste jag ju pröva den endåoch försöka motbevisa att den är god ;)

2008-04-08 @ 10:45:24
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0