Förlåt alla 20 trogna läsare

Börja blogga och sen vänta så många dagar med att uppdatera, det är säkert en stor synd i bloggvärlden.
Förlåt och jag ska försöka se till att det inte upprepas.

Det var skönt med långledighet från jobbet,, men det är tufft att komma tillbaka mentalt efter ledigheten.

Vintern kom under påsken.. skulle det vara nödvändigt? Jag som hade vårkänslor.

Veckan har som sagt varit tuff jobbmässigt men nu är det äntligen fredag. Tjoho!!

Idag tänker jag på idioterna i Vetlanda, tänker dom överhuvudtaget? Det handlar alltså om fallet Louise, hon har under flera år blivit våldtagen av sin pappa, han blev dömd för detta till rättspsykiatrisk vård och nu har han blivit tilldömd vårdnaden för denna stackars flicka.. Vad är detta? Visst jag vet att media ibland kan både vinkla och skarva ibland.. men här torde det ju vara solklart. Stackars tjej.. trampad på än en gång.

Nu till förmiddags fikat.. jag ska försöka återgälda min osynlighet här inne med ett par inlägg idag.
Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: BorisBorissa

Ja! Det blev en lång långfredag, och en lång väntan för oss som läser din blogg. Men nu behöver vi inte vänta längre. HURRA!!!
Mvh, BorisBorissa - Någonstans på Sveriges framsida.

2008-03-28 @ 15:59:14
Postat av: Nettan

Åh, vad kul att du är tillbaka ! Ha, ha !

Kramiz

2008-03-28 @ 18:44:22
URL: http://hasselby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0