Jag är glad att jag lever

Det höll på att gå riktigt illa på väg till jobbet idag. Som vanligt var jag sen, hade behövt cykla en 15 minutersväg på 8 minuter, det kan gå.. Men idag snöar det, samtidigt som vägen under snön fortfarande är ojämn och knöcklig av is, ingen bra kombination.. I en nedförsbacke där jag säkert håller 30 km/h (dra ifrån lite när ni läser) tappar jag kontrollen över cykeln. Men jag parerar och hoppar på ett ben några meter, så jag kom undan med blotta förskräckelsen och lite ont i knät.
Så idag ska jag ta vara på livet och vara glad åt att jag är hel.

Nu till kaffet med kollegorna och styra upp halvdagen på jobbet... Skärtorsdag, slutar 12.00
Puss i påsk.

image3


Kommentarer
Postat av: A

Ja du... Det där med att cykla ;)
Bra att du klarade dig undan med blotta förskräckelsen =)
Glad påsk till dig med =)
Kram...

2008-03-20 @ 09:08:45
URL: http://amittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0