Jag är så duktig

Nu har jag sedan jag kom hem; damsugit hela huset, rengjort alla 3 toaletterna, tvättat 2 maskiner, rastat hunden, och våttorkat alla golv. Säkert vardagsgöra för de flesta andra men inte för mig..  så nu är jag mäkta stolt.
Vi får ju massa vänner hit i morgon och då vill jag att det ska vara extra fint. Nu belönar jag mig med en kall öl.. Åhhh så gott med lite ledighet nu.

Medan jag städade lyssnade jag på radion, där pratades det om det var en bra tradition eller inte att barnen gick påskkärringar.
Jag har hört så många beklaga sig över det faktum att barn kommer och ringer på och bedriver tiggeri. Men vad är det med folk idag? Det finns väl så mycket värre saker att beklaga sig över än att små söta utklädda barn kommer och önskar Glad Påsk.
Hoppas det kommer många hit.. jag har laddat med godis.

Hej hopp.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Min städning får jag ta imorgon istället.
Har tillbringat min dag i köket med bak inför kvällen då vi hade en föreläsning om spår.
Jag är ansvarig för vår servering och måste ju se till att det finns lite gott att äta till kaffet. Ha, ha !

Jag är 66:a och mina tjejer är 10 och 17 !
Hoppsan hejsan ja ! Så kan det gå så passa dig.
Nä, jag bara skämta !
Det var absolut inte planerat med barn för min dotters del, men "vi" fick reda på att hon var med barn när hon var i 14:e veckan och då ville Michis inte ta bort det, så nu har vi 3 barn här hemma.
Lite mysigt !

Kramizar

2008-03-20 @ 21:54:34
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag lär dig gärna lite :)

2008-03-21 @ 12:55:46
URL: http://Http://www.sugafall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0