Underbara sol

Vaknade till ett underbart väder, snön ligger fortfarande vit och solen strålar från klarblå himmel.. Vad det gör gott för själen... Så gott att jag bestämde mig för att gå till jobbet istället för att cykla.. Promenaden tar ca 30 minuter. Härligt.
Påsken närmar sig och hela helgen är uppbokad med trevligheter. Men jag tror vi kommer vara trötta på påskbuffé på söndag när vi äter det för 4 dagen i rad.
Men först återstår 2 jobbardagar. Jag måste ta tag i mig själv nu och göra lite nytta på jobbet. Jag är inne i en period där allt läggs på hög och blir ångestberg, har så svårt att ta tag i saker. Som tur är har jag ett gäng som är otroligt självgående så avdelningen går ändå väldigt bra.

Ha en härlig dag alla ni där ute.


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ja helgen som kommer den ser man fram emot :)
jag ska insupa atmosfären med mina två små yrväder här hemma :D

Ha en fortsatt bra vecka och ha det kul med bloggandet!

2008-03-19 @ 16:29:41
URL: http://d2spirits.blogg.se/
Postat av: Elisabet

hihihi ;) ja visst är det... och alltid roligt när man nyss har börjat blogga.

( jag tror du har grönt/grått )

Mvh Elisabet

2008-03-19 @ 16:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0